Hoppa till innehåll

Att fly kylan

26 september 2010

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det. Muttrat och undrat. Varför bor jag i ett så förbannat kallt land för? Jag passar i värmen och solen. Vid havet. Inte på snålblåstens gator vadandes i slaskig snö. Jag tänker ofta att kanske skulle man dra. Ta sitt pick och pack och flytta. Men jag kommer liksom inte riktigt till skott.

Men det finns det andra som gör och jag blir tårögd. De vågar. Varför vågar inte jag?

En kommentar leave one →
  1. 17 februari 2011 23:52

    Vill tipsa om min San Francisco-blogg.

    Sofie

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 985 andra följare

