Skip to content

På landet

15 juni 2009
tags:

På den småländska landsbygden skiner solen och min pitebleka hy får färg. Kroppen ömmar för här finns det inte bara tid för vila utan också mängder med ved som ska förflyttas in i vedboden. Kan vara nyttigt för den stadsfjolla jag har blivit nu för tiden.

2 kommentarer leave one →
  1. 15 juni 2009 9:50

    Hej Pippius! Får jag länka? Äh jag gör det. Min blogg är ju så stor så du kommer få skitmånga besökare nu! OBS ETT SKÄMT

    • Cissy permalink*
      16 juni 2009 16:43

      Klart du får! Och nu förväntar jag mig en ordentlig ökning i antalet besökare.

Kommentera

