Skip to content

Jet set-bruden

20 juni 2009
tags:

Det blev en riktigt traditionell midsommar med dans runt stången, femkamp och långbord med sill och allsång. Det var längesedan sist och riktigt härligt. Efter en vecka i Småland befinner jag mig nu i Stockholm igen där jag är och packar om väskan för att ta flyget till Paris imorgon. Man kan tro att jag är gjord av pengar men så är det inte. Gjord av tid är jag däremot just nu och det känns riktigt skönt att få vara lite ledig innan jag ger mig ut i den bittra verkligheten som stavas lågkonjunktur. Därför kan jag inte riktigt slappna av helt utan lite jobbsökande lär det bli.

Vad vill du veta om min vistelse i Paris? Är det något du alltid undrat om kärlekens stad som jag kanske kan ta reda på åt dig? Eller har du rentav ett tips på något jag bara inte får missa?

3 kommentarer leave one →
  1. 22 juni 2009 9:56

    Hej Cissy, såg din blogg via ansiktsboken. Roligt att läsa hur du har det. Vet hur det känns det där med jobbsökande i lågkonjuntur, blev också klar nu i juni och har inte ett jobb än. *suck* Ha det fint i Paris!

    • Cissy permalink*
      22 juni 2009 14:23

      Hej Lena! Vad kul att höra från dig, jag ska spana in din blogg också för att se hur du har det. Jag tror vi fixar jobben snart, det är jag säker på! Kram

  2. Linuuur permalink
    23 juni 2009 15:30

    jag vill veta hur tjocka dom där pinnarna i Eiffeltornet är och så skulle jag vilja veta om det finns några snygga ryggsäckar i Paris med omnejd för min portfölj är ju helt kaput…

Kommentera

