Skip to content

Jag önskar att jag hade varit där

09 juli 2009

Improv Everywhere-gänget gör det i USA på alla möjliga sätt och på tex Youtube och Videon.se kan man läsa kommentarer som ”det här skulle aldrig kunna hända i Sverige”.  Men nu har det gjort det. Till minne av Michael Jackson ordnade dansgruppen Bounce några liknande ”event”. Även vi trista svenskar kan om vi vill alltså.

6 kommentarer leave one →
  1. 09 juli 2009 17:54

    Jag såg klippet idag också och det var ju asfett. Man skulle varit där.

    • Cissy permalink*
      09 juli 2009 18:52

      Ja det skulle man. Nu kan vi nämligen inte längre klaga på avståndet till alla ”happenings”. De händer här, de händer nu och vi sover bort i våra förorter. Haha.

      • Bror permalink
        09 juli 2009 20:47

        poetiskt

        • Cissy permalink*
          09 juli 2009 21:26

          Ja Bror, jag är så poetisk av mig så. Och jag tycker dansen var lite poetisk. Det är ändå festligt att det går att fixa nåt sånt i Sverige. Faktiskt.

  2. Sis permalink
    11 juli 2009 10:54

    det tråkiga med det hela ær bara att i sverige går det inte att gøra sådana saker spontant utan flera 100 står redan o tittar o væntar på att det ska hænda…..

    • Cissy permalink*
      11 juli 2009 22:36

      Ja det har du förstås rätt i! =)

Kommentera

