Skip to content

Prideinvigning

27 juli 2009

Var på invigningen av Pride idag i Pride Garden. Betnér var bäst, Detektivbyrån var sötast, teckenspråkstolkarna som översatte allt från tal till ”Alla som inte dansar” med skön inlevelse var festligast och Maskinen klädda i kvinnokläder var snyggast. På allvar. God damn vilka spiror.

Mycket var tråkigt, segt och hade lite för mycket ”alla ska få vara med”-känsla. Sanna Bråding var konferencier och kändes för mycket radio. Hennes manus var för mycket radio, hennes tonfall var för mycket radio och hennes utseende var…nä…en av hennes klänningar var sjukt cool.

Förresten, är det ändå inte festligt med bilden på Prides hemsida? Hitta det komiska och du får ett riktigt fint pris! (äran) Update: Nu har de bytt bilden. Jag tror självklart att det var mitt fel. Eller min förtjänst. Välj själv.

4 kommentarer leave one →
  1. 28 juli 2009 9:14

    Det första jag tänkte på var ordet ”garderob” på väggen. Jag tänkte mig lixom att alla dessa människor kommit ut ur garderoben.
    Hihi. Jag kanske är störd, eller så tänkte vi lika.
    Puss

    • Cissy permalink*
      28 juli 2009 18:00

      Du är inte störd. Du tänker som jag! =)

  2. 28 juli 2009 16:13

    HAHA GARDEROB!! Först trodde jag det var fettot i väntra hörnet som var det roliga i bilden

    • Cissy permalink*
      28 juli 2009 18:01

      HAHAHAHAHA Fettot… Du är så otroligt o-pk du Bells.

Kommentera

