Skip to content

Kassa mobilbilder från en grym konsert

23 augusti 2009

DSC00251

DSC00252

Jag tog två bilder. Jag filmade inte hela konserten med min värdelösa mobil som vissa andra. Är jag gammalmodig om jag tycker att det är trevligare att titta ordentligt på konserten på plats? Köp dvd:n för tusan!

Konserten var sjukt bra, jag förundras ständigt över hur grym Chris Martin är på att sjunga. Tyvärr spelade de inte min favorit ”Swallowed in the sea” men man kan inte få allt här i världen. Det regnade ju fjärilar.

No comments yet

Kommentera

