Skip to content

Radiomåndag

31 augusti 2009

Radion är mitt allra bästa sällskap de kvällar jag är själv. Den slår teven med hästlängder. Då kan jag nämligen gå och fixa och dona samtidigt som någon ständigt pratar med mig. Ensamheten känns liksom inte alls trist då. Och ibland, om jag har tur, får jag dansa över parketten till en låt som gör mig glad. Som den här till exempel.

Idag mitt i EM var det fotboll för hela slanten men matchen var så trist att jag knappt märkte när den var över. Hoppas svenskorna spelar lite roligare på fredag. Fast då kanske jag ändå skippar kvartsfinalen för att istället umgås med min bättre hälft som väntas hem från Piteå någon gång inatt.

No comments yet

Kommentera

