Skip to content

God can be so hilarious

04 september 2009

Idag har jag gått och nynnat på Regina Spektor hela dagen. Jag såg henne på Way out West första året festivalen ägde rum. Då stod jag under ett träd i regnet och det luktade pissoar från alla fulla killars lathet. Det var trist och tråkigt. Den här är däremot alldeles, alldeles underbar.

God can be funny
when told he’ll give you money if you just pray the right way
And when presented like a genie who does magic like Houdini
or grants wishes like Jiminy Cricket and Santa Claus
God can be so hilarious

3 kommentarer leave one →
  1. 16 september 2009 14:58

    Du borde följa med på Cirkus den 8/12!

    • Cissy permalink*
      16 september 2009 15:02

      Det borde jag! Undrar om det finns biljetter kvar? Och kanske fortfarande den 25:e…

  2. 17 september 2009 18:23

    Jodå, det finns biljetter kvar. http://www.eventim.se... Håll tummarna att de finns kvar den 25:e. Och om du bestämmer dig för att gå, så gå den 8:e för det är den spelningen jag har biljett till! Ståplats!!

Kommentera

