Skip to content

Hösttrött

09 september 2009

Idag har jag fotat en ung fröken på olika ställen i vår vackra huvudstad och bilderna har innehållit allt från en falukorv till ett par rosa vingar och en Pippi-peruk. Resultatet (eller till en början delar av det) får ni vänta med att se tills på fredag.

Hösttröttheten har smugit sig in i min kropp trots att det blåste ljumma vindar när jag gick hem från bussen vid 22.30 ikväll och därför orkar jag inte mycket mer än att göra klart det jobb som jag har deadline på imorgon eftermiddag. Ska vara sjukt kreativ och skriva som aldrig förr.

Tröttheten botas något av alla underbart fina rosetter Moa har gjort och som hon nu lottar ut. Kan, för den som har tur, bli en fin höstpresent att njuta av själv och dela med sig av till sina vänner.

No comments yet

Kommentera

