Skip to content

Dansa sig världen runt

16 september 2009

Behöver du bli lite peppad? Vill du le för en stund? Skratta, fälla några glädjetårar och bara njuta? Ge då dig själv 04.29 minuter mitt i all vardagsstress och få lite hopp om mänskligheten.

2 kommentarer leave one →
  1. Bobby permalink
    27 september 2009 9:43

    Hejsan! Jag måste bara säga att jag är så glad att jag snubblade över den här bloggen och hittade det här filmklippet. Det gjorde verkligen min morgon, man blev verkligen pepp av att se den!

    • Cissy permalink*
      27 september 2009 22:33

      Kul att du snubblade över bloggen och blev glad av inlägget! Hoppas jag kan göra dig pepp någon annan gång också!

Kommentera

