Skip to content

Finland

25 september 2009

Nu ska jag till moderlandet som Sebbe så fint kallar det. Ska fira Mormor som fyller 90, göra Åbo och äta middag med släkten. En trist grej är att min nya fina kjol inte hann komma fram. Jag har klädkris och hatar allt i min garderob. Underbart.

4 kommentarer leave one →
  1. Helena permalink
    27 september 2009 12:01

    …och jag har tappat bort min fina kjol jag har köpt, snyft. Jag lider med dig!

  2. 28 september 2009 21:52

    åh min mommo bor oxå i åbo

    • Cissy permalink*
      28 september 2009 23:08

      Åh! Då kanske du också älskar torget med bergen av frukt och grönt och underbara finska piroger!

Kommentera

