Skip to content

Söndag

27 september 2009

Efter en intensiv helg med Finland tur och retur och megalång lite scary gudstjänst där vi sjöng med kören samt jobb på söndagskvällen är min energi en liten, snart uttorkad pöl skvalpandes längst fram i min stortå och därför orkar jag inte skriva vettigt korta meningar och än mindre orkar jag blogga om något djupt och meningsfullt.

Men det här är kul. Berätta din historia! Och lyssna för tusan på programmet.

4 kommentarer leave one →
  1. Helena permalink
    27 september 2009 23:20

    jag saknar dig här. pite känns inge kul just nu, alls. blä.
    puss o kram

    • Cissy permalink*
      28 september 2009 16:18

      Jag saknar dig med! Kom ner till Sthlm en sväng när du har tid tycker jag. Så kan vi dricka te och äta mackor med konstiga röror på och kolla på kass teve och prata om allt från vädret till kärleken och livet. Puss!

  2. Helena permalink
    28 september 2009 18:09

    ja det gör jag gärna..jag har faktiskt tänkt göra en resa söderut. är trött på det här, behöver en boost.

Kommentera

