Skip to content

Självförvållad finanskris

12 oktober 2009

Helgen bara försvann i ett nafs och nu är det måndag och jag är fattig som en kyrkråtta. Fyndade nämligen en digital systemkamera i lördags och även om den var på erbjudande så svider det i plånboken med stora utgifter när arbetslösheten är ett faktum. Men det fina är att jag nu kan ta vackra bilder som jag kan bli lycklig av.

Spenderade lördagskvällen med killarna från studion och vi hade shotkalas på Garlic & Shots innan vi drog vidare till Fasching och dansade tills klockan slog 4. Den kvällen var inte heller toppen för min skrala ekonomi men däremot var också den en boost för mitt välbefinnande.

Ikväll blir det Fredrik Lindströms Svenskar är också människor! och imorgon Joshua Radin på Debaser Medis. Kan låta som att jag strör ännu mer pengar kring mig men när det gäller dessa två händelser har jag en underbar flickvän som bjuder och när jag är löntagare precis som de flesta andra igen ska jag bjuda henne på festligheter jag med.

No comments yet

Kommentera

