Skip to content

Kort uppdatering

25 oktober 2009

Jag tog helg på riktigt och smällde igen dörren om datorn och åkte till föräldrarna i Västerås. Där blir jag alltid bortskämd med en massa god mat och mys. Vi trotsade höstrusket och gick på promenad så några bilder på brandgula höstlöv kan snart dyka upp här. Men nu ska jag jobba. Klockan 7 på en söndagskväll. Så kan det gå i branschen där inget är säkert förrän precis innan och planering och framförhållning är ord som saknas i allas vokabulär. Men jag klagar inte utan ler för att jag får jobba.

No comments yet

Kommentera

