Skip to content

Lycka

06 november 2009

trattkantarellerIgår, när jag var helt slut efter tre timmars körsjungande, överraskade Lina mig med smörstekta (i mjölkfritt margarin) trattkantareller på rostbröd och revbensspjäll. Hon vet precis hur hon ska göra mig till en riktigt lycklig människa.

Bild 10Idag gjorde Fredrik Strage mig till en lycklig människa med sin krönika i DN På Stan.

EmmaI morgon blir jag extra lycklig för då får jag fira min underbara vän Emma som kommer hela vägen från Danmark för att ha 25-årskalas. Just såhär såg hon ut i februari 2005.

Om du klickar på bilderna kommer du dit där jag har lånat dem från. Bilden på Emma är dock min egen fast fotografen är okänd. Någon som minns?

No comments yet

Kommentera

