Skip to content

Smörgåshimlen

06 november 2009

Bild 300När jag har en kväll för mig själv gör jag nästan uteslutande gigantiska, smått hysteriska mackor till middag. Som den här med stekt kyckling, paprika och lök med vitlökssmör (mjölkfritt), tropisk salsa och mixad sallad.

En annan toppenmacka innehåller också kyckling men istället avocado och bacon. Eller Helenas och min favorit; alla de fantastiska röror man kan göra med antingen köttfärs eller kyckling, sleva upp i stora högar på bröd och täcka med sjuka lager ost och grilla i ugnen. De är gudomliga. Men utom räckhåll just nu på grund av min mjölkfria diet.

3 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    07 november 2009 12:03

    Lät gött!
    Kolla detta: http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.633366

  2. Helena permalink
    07 november 2009 14:10

    Åh underbara mackor!! Bästa maten!

Kommentera

