Skip to content

Lördagsfika

07 november 2009

Mina underbara vänner Matilda och Bella var här och fikade nyss. I flera timmar satt vi och pratade och åt, helt underbart att ses utan stress och utanför jobb. Jag hade kunnat sitta så i evigheter.

Fikat var hembakt bröd baserat på ett recept hittat här fast som vanligt slängde jag i lite solrosfrön och linfrön också. Vi hade grymt goda tillbehör som hemmagjord tapenade, mängder med grönsaker och ost och smör till damerna utan eventuell laktosintolerans. Till det hällde vi i oss två kannor te och stillade sötsuget med lite pepparkakor.

Bordet var otroligt fint innan vår tre timmar långa fikapaus men som vanligt glömde jag att ta en bild, har inte riktigt lärt mig att jag har en fin kamera att dokumentera livet med. Istället får ni efterbilden som nästan är ännu mer talande:
IMG_0364

No comments yet

Kommentera

