Skip to content

Champinjonsoppa

15 november 2009

Bland mina bokmärken har jag mappar döpta till Recept och Restauranger. Där lägger jag länkar till god mat. Eller mat som verkar god. Så att jag kan titta där när Lina och jag får ett sug att äta ute och inte kan välja mellan huvudstadens alla otestade restauranger. Eller så att jag kan titta i mappen Recept när jag behöver inspiration i köket.

I ett försök att bota min förkylning gjorde jag idag en champinjonsoppa jag hittat på Sandra Beijers blogg niotillfem. Den var helt fantastiskt gudomlig och tog slut alldeles för fort. Gör den du med en mulen novemberdag.

4 kommentarer leave one →
  1. 16 november 2009 0:16

    Cissy ❤ Sandra Beijer

    • Cissy permalink*
      16 november 2009 18:35

      Ja jag känner (haha) att det har blivit lite mycket Sandra Beijer det senaste. Men jag kan ju inte hjälpa att hon tipsar om gudomlig mat. Gör den själv vettja! Jag gjorde den med havregrädde istället för cf. Funkar tipptopp!

  2. 16 november 2009 0:16

    Oj det var Bella som skrev det där, inte Wilhelm! hihi såg inte att han var inloggad. puss

    • Cissy permalink*
      16 november 2009 18:35

      Jag tycker nästan att de hade varit roligare om det var Wilhelm som hade skrivit det…

Kommentera

