Skip to content

Vaccin eller inte vaccin

16 november 2009

Nu ger jag mig in i den. Debatten om vaccinet. Detta uttjatade vaccin.

Men jag hade bestämt mig för att ta det när jag går till läkaren nästa vecka och sen ringde syrran. Hon målade upp en framtidsbild med mystiska biverkningar och att en influensa trots allt bara är en influensa. Nu vet jag varken ut eller in.

Vad ska du göra och varför?

Såhär skriver Jonas Gardell om det förresten.

6 kommentarer leave one →
  1. 17 november 2009 15:03

    inte.

  2. 18 november 2009 11:47

    ja det undrar jag med, varför?

    • Cissy permalink*
      18 november 2009 12:02

      Suck. Nu bråkar du bara med mig. Varför INTE?

  3. 19 november 2009 20:58

    För att jag inte vill helt enkelt. Det känns väldigt uppförstorat och galet alltsammans.

    • Cissy permalink*
      23 november 2009 12:13

      Ok. Jag ska ta sprutan har jag bestämt mig för. Så då tycker vi olika helt enkelt.

Kommentera

