Skip to content

Den ständiga resan

23 november 2009

När jag var 10 gick den här skivan på repeat hemma hos oss en hel höst. Att lyssna på den gör mig vemodig men också konstigt nog glad och trygg. Och just idag passar den utmärkt.

2 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    23 november 2009 23:26

    Jag tror att du var äldre än så…minns att jag lyssnade på den på repeat när du hade fest med dina skolkompisar och jag fick låna Hanséns bastu. När jag kom hem på morgonen satt en viss kompis i pappas morognrock och i kylen fanns en nästan tom flaska Absolut vodka (-: ….som sagt du var nog äldre en 10!

    • Cissy permalink*
      23 november 2009 23:36

      Haha! Ja då var jag typ 17. Jag trodde jag var 10 för det var då skivan släpptes. Så där hade jag minsann fel.

Kommentera

