Skip to content

Digitalt ljud i analog förpackning

24 november 2009

Jag fick en present.

Det är mina vänner Matilda och Olle som har släppt sin första platta.

Musiken är glad och får mig att drömma mig bort från regnets november. En perfekt humörhöjare som får det att spritta i dansbenen.

Layouten står min vän Fredrik för. Stiligt värre säger jag. Titta bara på den här resväskan.

Du kan lyssna på den här och köpa den här till exempel. Det gör jag för att stödja dem.

2 kommentarer leave one →
  1. sis permalink
    24 november 2009 23:23

    ha! dom ska spela på Kåren när vi har vår julfest! coolt 🙂

    • Cissy permalink*
      25 november 2009 9:32

      Sjukt coolt! Dansa MASSOR. Puss

Kommentera

