Skip to content

00-talet lider mot sitt slut

01 december 2009

Härom dagen slog det mig att 00-talet tar slut om en månad. Och det slog mig att 00-talet är det första årtiondet som jag med säkerhet kan säga att jag minns alla år från. För på tidigt 90-tal var jag fortfarande sådär ung att vissa år är lite suddiga i kanten. Och 80-talet fick jag inte uppleva hela, kom liksom ett par år försent.

00-talister. Säger man så om de personer som är födda nu? Det låter knepigt.

 

No comments yet

Kommentera

