Skip to content

Födelsedagsfirad

04 december 2009

Igår fyllde jag år och hade en underbar dag med massor av gratulationer från släkt och vänner.

Foto: Bella Hansson

Bella var först med att fira mig, hon sjöng vackert för mig precis vid tolvslaget och dagen innan hade jag fått två paket med sjuka mängder Center. Hon vet precis vad som gör mig lycklig i vardagen.

Jag fick ett fint paket på posten från min bror, syster och systers pojkvän. Nu ska jag få världens vackraste hud med lyxiga ansiktsprodukter.

Jag fikade med Lina och fick tre pocketböcker med motiveringar i varje bok. Bäst är texten i Liftarens guide till galaxen:

För att du inte kommer undan, du måste läsa den!

En stor överraskning ramlade in genom brevinkastet idag. Jag får en pocketbok från Djursholms Bokhandel i present. Jag är ledsen ICA men ert födelsedagskaffe bleknar i jämförelse, det här var riktigt fint. Om marknadsföring alltid såg ut på det här sättet hade det varit toppen!

Idag åker jag till pappa och mamma för firande med skumpa och förhoppningsvis färska räkor. I morgon kväll blir det middag med mina underbara vänner. Det är lyxigt att bli firad i så många dagar.

4 kommentarer leave one →
  1. Syster permalink
    07 december 2009 18:01

    varför fick inte chokladen vara med på bild? var den redan uppäten kanske?!

    • Cissy permalink*
      07 december 2009 20:54

      Jag glömde bort den och sen orkade jag inte fota bara den. Ren lathet. Men den finns kvar!

  2. 08 december 2009 11:14

    Grattis i efterskott! Påven Johanna är en underbar bok. Lycklig är du som har den i din framtid!

    • Cissy permalink*
      08 december 2009 11:20

      Tack! Ska bli extra spännande att läsa den nu!

Kommentera

