Skip to content

Kära Pappa

07 december 2009

Jag skulle kunna skriva en lång och dyr önskelista till Tomten men i min familj har vi sedan många år tillbaka en tradition att man bara köper en julklapp. Vi lottar om vem som får köpa till vem och sedan gäller det bara att hålla sig till den magiska summan 300 eftersom det är så mycket presenten ska kosta. Jag lyckas nästan med det när det gäller sakerna på min önskelista.

I år köper min Pappa till mig, så Pappa, det här önskar jag mig (klicka på bilderna så kommer du till köpställena):

En helårsprenumeration på Filter.

En plattång.

En köksradio med retrokänsla (den du köpte en annan jul har ju gått sönder…)

En kofta. Som till exempel den här från märket Frk på Åhléns.

En kjol. Som till exempel den här som också kommer från Frk på Åhléns. Den får förstås gärna vara mörkblå.

Sällskapsspelet Set.

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Fin fröken «

Kommentera

