Skip to content

Fin fröken

08 december 2009

Som ni säkert har förstått från min önskelista till Pappa så har jag en förkärlek till kläder från märket Frk på Åhléns. Det är en nyfödd kärlek som väcktes med den här underbara koftan som gör mig varm ända in i själen nu när det är så otroligt decemberkallt och fuktigt här i Stockholm.

Det kan tyckas ytligt men något så enkelt som ett finare vardagsklädesplagg gör mig lite gladare när mörkret ligger tätt.

4 kommentarer leave one →
  1. Syster permalink
    08 december 2009 20:31

    åå vilken fin!! fick du den av pappa? han är snäll han!

    • Cissy permalink*
      08 december 2009 20:52

      Japp den fick jag av Pappa. Riktigt snäll är han!

  2. 09 december 2009 1:41

    Ja, det är lätt att glömma bort Åhléns, men de har en hel del snygga kläder! Där fyndar jag ibland och vet att ingen annan kommer att på sig likadant.

    • Cissy permalink*
      09 december 2009 8:38

      Ja precis, många tycker nog att Åhléns är lite tantigt men jag brukar hitta guldkorn jag med.

Kommentera

