Skip to content

Modell för en dag

09 december 2009

Idag har Bella och jag varit i Radiohuset och haft möte. Och vi har fotograferats. Jag har inga som helst modelltalanger och kände mig lite bortkommen hela tiden men det blev faktiskt några riktigt bra bilder. Och några fruktansvärda. Som tur är har vi något att säga till om.

3 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    09 december 2009 20:53

    Bättre än din mor. När din far skulle fotografera mig till mina böcker sa han när jag för 45:e gången hade dissat fotot han tagit: Det blir inte bättre än originalet! Puss min sköna (Får man se bilder?)

    • Cissy permalink*
      09 december 2009 21:10

      Haha! Bilder får du se när alla andra får se dem. Den som väntar på nåt gott…

  2. 10 december 2009 9:41

    SMIZE!

Kommentera

