Skip to content

This is 2009

16 december 2009

Jag säger bara vad fan. Och så får ni lista ut varför jag svär helt själva.

7 kommentarer leave one →
  1. Fredrik permalink
    16 december 2009 22:47

    100% boys

  2. Julia permalink
    16 december 2009 22:57

    Här har vi verkligen ett område att jobba på..

    • Cissy permalink*
      17 december 2009 10:04

      Ja verkligen! Tycker alltså Svenska fans läsare att det inte finns en enda bra kvinnlig sportjournalist? Det är ju helt löjligt!

  3. 16 december 2009 23:16

    BARA SNOPPAR!

  4. 16 december 2009 23:16

    Det där var jag (Bells) som skrev men nu när jag postat som W visste jag inte hur jag raderade kommentaren så nu fick du en till. Hehe

  5. 16 december 2009 23:49

    Fy i helevete vad förbannad jag blir!
    Jävla kukar att dunka varandra i ryggen.

    • Cissy permalink*
      17 december 2009 10:06

      Ja gubbväldet är fruktansvärt. Det är ju inte som att det inte finns kvinnliga sportjournalister. Det finns massor (inte tillräckligt många för att det ska vara jämställt men ändå) och duktiga är de också. Mycket duktigare än många av de trista gubbarna som nominerats.

Kommentera

