Skip to content

Jobbtisdag

12 januari 2010

Idag har jag jobbat hela dagen. Med det här. Det är helt sjukt faktiskt. Tänk att lilla jag får göra program i P3.

Jag har i alla fall pillat och fixat och försökt verka sjukt kunnig på eq och kompressorer. Och jag tycker inte att jag är helt ute och cyklar. Fast just det får teknikern avgöra imorgon.

Jag har också försökt komma på vad jag kan ta med hemifrån för att piffa upp kontoret, just nu ser det nämligen inte speciellt spännande ut.

3 kommentarer leave one →
  1. 12 januari 2010 20:25

    Så jälla coolt aZzÅ!! // LOL GrrL

  2. Syster permalink
    12 januari 2010 21:22

    lite växter, pärmar så du ser viktig ut och ett kort på din syster tror jag skulle göra susen!

    • Cissy permalink*
      12 januari 2010 22:00

      Haha! Ska rota fram ett riktigt gammalt foto isf!

Kommentera

