Skip to content

En onsdag

13 januari 2010

Jag lämnade lägenheten 08.15 imorse och kom hem 20.15. Vältimead arbetsdag skulle man kunna kalla det. Jag är helt slut men lycklig över att första programmet är färdigt och levererat. Imorgon sätter vi igång med program nummer två.

Innan dess blir det varma mackor, en kopp te och någon serie på datorn. Kanske Mad Men. Fast efter två avsnitt vet jag fortfarande inte om jag gillar den så mycket som alla andra verkar göra.

Är det värt att ge den några avsnitt till tror ni?

2 kommentarer leave one →
  1. Bror permalink
    14 januari 2010 0:09

    Hepp, vad jag har hört är det klart värt det.
    Den skall vara briljant även om flera omdömen påpekat behovet att ge den lite tid.

    Vilgot

    • Cissy permalink*
      15 januari 2010 8:50

      Ja, den blir allt bättre och bättre. Om jag känner mig själv rätt kommer jag nog snart att vara fast.

Kommentera

