Skip to content

.

14 januari 2010

Ända sedan jag kom hem från fjällen har jag varit hurtig och lagat den ena middagen mer kreativ än den andra, jag har njutit av att mysa med en kopp te i soffan och känna lugnet. Jag har tyckt att det har varit skönt att vara ensam.

Idag kände jag redan på jobbet att den här kvällen inte blir så. På tunnelbanan hem växte sorgsenheten i magen och väl hemma kändes det bara mörkt och ekande tomt.

Idag är en sådan dag när fasaden spricker.

2 kommentarer leave one →
  1. 14 januari 2010 22:04

Kommentera

