Skip to content

En frisör

16 januari 2010

Jag skulle vilja ha tips på någon bra frisör i Stockholm som kan ta sig an min slitna kalufs. Om det är en som kan utföra magi och göra mitt fina, skandinaviska hår fantastiskt fylligt och svallande som i den mest överdrivna schampooreklamen du kan tänka dig så vore det klockrent.

Realist som jag är ser jag dock snarare förslag som rör någon med skills när det gäller spikrakt hår och som kan ge mig en färg som passar mig och inte bara den senaste trenden från någon hårmässa.

Så, tipsa på tack!

4 kommentarer leave one →
  1. 18 januari 2010 19:10

    Bobby?
    Zübeyde?

    Hihi.
    De är nog bra.

    • Cissy permalink*
      19 januari 2010 22:17

      Åh vad fint att jag får två så bra och seriösa tips. Heh.

  2. 19 januari 2010 22:35

    fast de var seriösa ju.

    • Cissy permalink*
      19 januari 2010 22:36

      Jaha. Haha. Jag är nog för pank för dem…

Kommentera

