Skip to content

Måndag

18 januari 2010

Imorse när jag vaknade blev jag så underbart lycklig eftersom det var måndag vilket betyder jobb. Jag undrar hur många som älskar sitt jobb så ofattbart mycket som jag gör.

Andra konstateranden gjorda under dagen är att…
…jag är lite av en hejare att laga mat. Har suttit och berömt mig själv nu vid middagen. Friarna borde stå på kö, jag skulle bli en perfekt hemmafru. Fast det skulle vara fasligt dammigt. Men man kan inte få allt här i världen.

…Depeche Mode är  kungligt bra. Idag har jag spelat senaste skivan Sounds of the Universe på högsta volym samtidigt som jag slängde ihop min smarriga laxpasta till middag.

…jag älskar mitt jobb. Jaha, skrev jag redan det? Well, det är värt att tas upp en gång till.

One Comment leave one →
  1. Syster permalink
    19 januari 2010 8:53

    gillart!

Kommentera

