Skip to content

En utebliven kontaktannons

19 januari 2010

Jag hade en plan om att jag skulle skriva ett småroligt inlägg om vad det är jag söker i en partner, lite som en fin kontaktannons, men jag kom på att det skulle missuppfattas så lätt och då skulle även mina vänner fly fältet.

Tänk er själva, önskemål som en talang för att bygga konstiga, avancerade pepparkakshus varje jul, en sjuklig dyrkan av avocado och ett livstidskontrakt på dammsugning.

Det hade ju gått käpprätt åt helvete.

No comments yet

Kommentera

