Skip to content

På Spåret

23 januari 2010

Jag bara älskar På Spåret. Helt underbar teveunderhållning. Fast jag är lite av en tevehitler när jag tittar på det med andra för det måste vara helt tyst under resorna och speciellt under Retur, det är mitt favoritinslag.

Det grymma är att man lär sig saker så att man sedan kan  briljera på sällskapsspel. Till exempel kunde syrran och jag sno en poäng från syrrans pojkvän och mamma i fjällen när vi spelade Bezzerwizzer. Jag kunde svaret på frågan vem som är skönhetens och kärlekens gudinna i romersk mytologi (Venus) tack vare just På Spåret.

One Comment leave one →
  1. 25 januari 2010 18:33

    På spåret är helt otroligt bra!
    Och tack för fin kommentar, sådant kan få dagar att stråla, så verkligen, tack.

Kommentera

