Skip to content

En-månad-närmare-våren-fest

31 januari 2010

Igår hade jag fest för att fira att januari är slut och vi är en månad närmare våren. Anders kom med underbart söta små semlor.

Vi pratade en massa.

I köket pratades det existentiella frågor och konspirationsteorier.

Jonas och Wilhelm pratade tevespel.

Sedan var det visst dags att prova Jonas glasögon. Det missade jag.

Det var en härlig blandning av mina vänner. Som underbara Anna.

Maria och hennes pojkvän.

Wilhelm och jag.

Närbild.

Gif Created on Make A Gif
När klockan slog tre bestämde Bella och jag oss för att tävla i vem som kunde trycka i sig en minisemla först. Bella vann.

Och när Don’t stop me now drog igång blev det dans. Och sedan var det morgon.

2 kommentarer leave one →
  1. 31 januari 2010 15:12

    Wow vad fint vi hade det! Hehe. Älskar gif:en. Kan jag få låna en bild eller 2 till min blogg?

    • Cissy permalink*
      31 januari 2010 16:03

      Gif:en är sjukt kul! Charmigt värre! Låna på bara. Puss

Kommentera

