Skip to content

Mango

01 februari 2010

En av mina favoritfrukter är mango. Jag brukar dela upp en hel mango och äta bitarna med en gaffel direkt ur en skål. Det viktiga med mangon är att du måste ha tålamod. Annars är den bara trådig och inte alls någon höjdare. Men låter du den ligga i fönstret tills den nästan verkar dålig så får du en himmelsk smakupplevelse.

4 kommentarer leave one →
  1. 02 februari 2010 17:19

    jag avskyr mango.
    så att du vet.

    • Cissy permalink*
      02 februari 2010 20:16

      Då vet jag. Ska inte köpa med en som inflyttningspresent helt enkelt!

  2. 09 februari 2010 18:10

    asså jag har aldrig blivit så sugen på mango förut! muuums!

    • Cissy permalink*
      10 februari 2010 0:02

      Vad härligt! Spring iväg bums och köp en vettja!

Kommentera

