Skip to content

Bad fucking week

07 februari 2010

Sen i torsdags har jag inte riktigt fungerat. En miljard tankar snurrar i skallen och den som jag behöver förklara allra minst för kan jag inte ringa för det vore bara så fel.

Jag köpte ett kort med ett blommande magnoliaträd igår men jag vet inte om jag kommer att skicka det. Jag hittar inte orden för allt känns som en lögn. Jag stod i källaren och bläddrade i ett fotoalbum med minnen från vad som känns som ett annat liv och tänkte på hur allt som hände då för alltid kommer att påverka mitt liv. Tittade på en leende ung man med kärlek i blicken och undrade vad det var som gjorde att allt bara blev så fel.

Ibland har jag önskat att jag kunde få konfrontera. Fråga: Varför? Vara arg och skrika och slå. Nu kan jag aldrig göra det. Aldrig försöka få honom att förstå vad han gjorde. För han finns inte mer. Och jag har ingen jävla aning om hur jag ska förhålla mig till det.

One Comment leave one →
  1. sis permalink
    07 februari 2010 12:03

Kommentera

