Skip to content

Tisdagar kan vara bra dagar

10 februari 2010

Idag har jag haft en helt underbar dag. Träffat lilla Tora som bara är två månader, fikat med min söta vän och kollega Bella och sedan sprungit rakt in i älskade Emmas famn. Varje gång vi ses blir jag en lyckligare människa. Hon är bara helt fantastisk. Rak, ärlig, känslosam, full av kärlek, jävligt queer och sjukt smart. Dessutom lagar hon kick ass mat. Hon är alldeles, alldeles underbar.

Vi åt middag, drack rödvin och sedan tog vi bussen till bion och reste in i vildingarnas land. Det var magiskt.

(fast jag har fuskat och ätit grejer med mjölk så nu har jag ont i magen)

No comments yet

Kommentera

