Skip to content

Lady Gaga och jag har samma frisyr

11 februari 2010

Mina kära körkompisar sa idag att jag ser ut som Lady Gaga i min nya frisyr. Jag försökte googla mig till likheten men fann bara en bild där hon har peruk som skulle kunna vara lite i närheten. Fast ändå inte. Kanske syftade de på den raka luggen vi båda går runt i just nu. Fast då är jag ju ganska lik Bella också.

Min körledare valde istället att kalla mig för Popstjärnan och ”Pink Cissy”. Fint med smeknamn, det har jag typ aldrig haft eftersom jag är döpt till ett.

One Comment leave one →
  1. 11 februari 2010 23:53

    Hihi ❤

Kommentera

