Skip to content

Kärlek, öl och dans

21 februari 2010

Ojojoj vad dålig jag har varit på att blogga. Jag försökte för några dagar sedan men då vägrade WordPress samarbeta och sedan har det varit helg med inte mindre än två utekvällar så jag har liksom glömt (läs: sovit) bort det.

Och på tal om utekvällar så kan jag tipsa dig som bor i Stockholm eller har tur att vara här just rätt fredag att P3 Bar på Strand verkligen är värt ett besök. Populärkulturquiz och öl är en finfin kombination som i fredags avslutades med att Orup spelade skivor. Tusan vilken bra musiksmak killen har – det trodde jag inte.

Igår trotsade jag vädret och åkte på födelsedagskalas på Söder och sedan tog vi bussen till Debaser Medis. Den gick snabbare än att vänta på en taxi i kylan. Jag hade riktigt trevligt med nya vänner fast sedan trodde jag knappt att jag skulle komma hem för tunnelbanan segade sig ordentligt. Men vid fyrasnåret klev jag av vid Danderyds sjukhus och bokstavligt talat dansade hem genom snödrivorna till den här låten:

Marina and the Diamonds är min nya stora kärlek. Hon gör grym musik. Och så är hon otroligt het. Kolla här nedan i en version av hennes senaste singel. Hur kan man inte bli förälskad?

No comments yet

Kommentera

