Skip to content

Tre bästa just nu

22 februari 2010

Varannan vecka uppdaterar Bella och jag våra favoriter på P3 Fredags hemsida. Det är dem jag lägger upp här som Youtubefilmer då och då. Om du undrar.

Just Swedish for Beginners låt fanns bara som liveversion men du hittar den här på deras MySpace.

Tidigare Tre bästa just nu hittar du här, här och här.

4 kommentarer leave one →
  1. 22 februari 2010 19:56

    Åh vad jag älskar She & Him och jag har peppat såååå länge för nya albumet! Bara en månad kvar 🙂

    • Cissy permalink*
      22 februari 2010 19:57

      Jag vet! Helt underbart! Synd bara att hon är gift för annars hade jag haffat henne på en gång.

      • Cissy permalink*
        22 februari 2010 19:58

        Zooey asså men det framgick kanske… Eh…

  2. 22 februari 2010 20:35

    Du det hade jag också gjort! Hon är min she-crush big time!!

Kommentera

