Skip to content

Biolängtan

24 februari 2010

Jag har en lång lista med filmer jag vill se på bio. Här är några av dem:

The men who stare at goats

An education

Precious

Fish tank

Alice i Underlandet

4 kommentarer leave one →
  1. 24 februari 2010 19:52

    ALICE I UNDERLANDEEEET! Jag dör av längtan! Ja, det gör jag faktiskt. /Mrs Burton

    • Cissy permalink*
      24 februari 2010 22:00

      Du borde komma till Sthlm och se den i 3D med mig!

  2. Bror permalink
    24 februari 2010 20:52

    Kan meddela att att fish tank är riktigt bra. övriga har jag inte haft möjlighet att se ännu.

    • Cissy permalink*
      24 februari 2010 22:01

      Ja jag har förstått det. Den står nog högst på min lista just nu.

Kommentera

