Skip to content

Som besatt

04 mars 2010
tags:

Jag är totalt beroende av Sleep Cycle på min mobil. Varje morgon jag vaknar måste jag kolla hur jag har sovit. Har det varit en natt med mycket oregelbunden sömn kan jag bli helt nojig och tro att jag är tröttare än vad jag är.

Applikationen som ska vara en hjälp för att vakna mer utvilad har alltså snarare gjort mig nervös. Och besatt. Typiskt mig.

4 kommentarer leave one →
  1. 04 mars 2010 11:20

    Du kanske tröttnar på detta efter ett tag?! =) Alltid mer beroende av nya saker, sedan tappar de gnistan efter ett tag och man kan slappna av =) Kanske bara är en fas (så fint det låter med fas)!!!

  2. sis permalink
    04 mars 2010 20:55

    haha, vad söt du är 🙂

    (fast jag hade säkert varit precis likadan)

    • Cissy permalink*
      04 mars 2010 21:23

      Ja du hade nog det! Men den är asbra egentligen för den väcker en när man sover som lättast, tipptopp!

Kommentera

