Skip to content

P3-dag idag

05 mars 2010

Idag ska jag på konferens med hela P3. Konferens låter så otroligt vuxet men jag har svårt att se att vi på P3 skulle kunna vara speciellt vuxna. Men vi kan kanske överraska oss själva.

Medan jag konferensar tycker jag att du ska lyssna på P3. Finfin dag med det bästa från P3 Dokumentär och sedan en specialsändning av Humorhimlen där kända P3-profiler önskar sina favoritsketcher och vi alla hänger i studion hos Matilda. Och ikväll klockan 21.03 mina kära vänner blir det en toppensändning av P3 Fredag. Salem Al Fakir gästar oss, det får bara inte missas! Kolla bara hur underbar han är:

No comments yet

Kommentera

