Skip to content

Tips från höstacken vi kallar Internet

09 mars 2010

Det gömmer sig så bra saker på nätet. Som jag fastnar för.

Idag tog till exempel Sandra Beijers text på Tjejjouren.se mig tillbaka till tonårstiden och ett värkande hjärta och en kropp som bara längtade efter närhet och bekräftelse.

Moas bra text om det här med flickor och pojkar fick mig att stanna upp.

Och i fredags läste jag underbara Hanna Hellquists klockrena krönika.

Dessutom har jag ju redan tipsat om Hitlåtens Historia men jag tänker att det nog finns många som skräms bort från tipset på grund av fenomenet Per Gessle så därför tipsar jag igen. För det är verkligen en riktigt bra programserie. Vad sägs om att ta en titt på Suzanne Vegas Tom’s Diner?

No comments yet

Kommentera

