Skip to content

Himlen är oskyldigt blå

14 mars 2010

Tidigare när jag pratade med Mamma på telefon upptäckte jag att himlen var magiskt vacker och hon pratade på om helgen och allt fint hon gjort så tillslut var jag tvungen att nästan slänga på luren med orden ”Mamma solen går ner fasligt fort här!”. Kände mig lite elak men titta så vackert det var.

2 kommentarer leave one →
  1. 15 mars 2010 16:58

    Hej!

    Nu är stunden kommen för mig att söka till Luleås tekniska universitet, för att läsa radio. Som du kanske vet så krävs det att man skickar med ett personligt brev samt ett röstprov.

    Jag tänkte att du är en av de som verkligen lyckats inom branschen, och undrar därför:
    Skulle du vilja läsa igenom mitt personliga brev och komma med synpunkter?

    Jag skulle verkligen uppskatta det!
    Anton

    • Cissy permalink*
      16 mars 2010 21:23

      Klart jag kan! Jag vet dock inte hur mycket jag kan hjälpa dig men jag kan alltid försöka. Jag har mailat dig.

Kommentera

