Skip to content

Bloggar inte jag gör ni det åt mig

26 mars 2010

Jag fick ett förslag till ett blogginlägg i en kommentar av Helena. Sådana initiativ uppmuntras och därför kommer inlägget här:

Idag har jag och Snygg-Helena ätit lunch tillsammans med Snygg-Lina. Vi firade att H fått ett toppenjobb. Vi åt massa vitlök och det var gott. Sen åt jag tårta och laddade för att träffa en till snygg kompis. Jag har bara snygga kompisar har jag kommit fram till, lägger upp några bilder snart så ni också kan få njuta av deras bländande skönhet. Jag lägger även upp en bild på Göran Persson så att effekten föhöjs desto mer. Allt är ju relativt, eller?

Jag är trött och jobbar mycket för jag är bäst. Snart vill jag ha en ledig helg så att jag kan få lov att vara bakis en söndag och då även full en lördag. Gärna i sällskap av fina vänner på lördagen och i sällskap av chips och cola på söndagen.

tjohej

One Comment leave one →
  1. Helena permalink
    27 mars 2010 0:12

    hahahhaa, du är underbar!!

Kommentera

