Skip to content

Dansmåndag!

29 mars 2010

Här står jag och dansar till min nya kärlek. Montys skiva 2010. Vilken kanonträff! Kunde jag inte tro när David satt och spelade gitarr på våra samlingar i aulan på Jakan. Alltså han var inte dålig då och inte heller som Montt Mardié men det här mina vänner är en klockren fullträff i krysset för tusan.

Här kan du höra den på Spotify.

Förresten har jag fått heltidsjobb från nu till och med mitten på juni samt i sommar från ungefär mitten på juli till mitten av augusti. Det går bra nu som Petter brukar säga.

10 kommentarer leave one →
  1. mikey permalink
    29 mars 2010 17:46

    Härligt med jobb!

    • Cissy permalink*
      29 mars 2010 17:57

      Ja det är underbart! Tack! Kram

  2. 29 mars 2010 19:21

    OJ vad smala dina armar ser ut!

  3. 29 mars 2010 19:22

    Inte bara ser ut, ÄR. Menade jag.

    • Cissy permalink*
      29 mars 2010 19:24

      Tröjan är inte så smickrande kanske. Men ja de är smala. Spelar ingen roll hur mkt jag äter.

  4. Syster permalink
    29 mars 2010 19:45

    jag tycker du är söt. jättesöt till och med, med eller utan armar! (jag har inga heller)

    • Cissy permalink*
      29 mars 2010 21:07

      Tack underbart fina syster! ❤

  5. 30 mars 2010 10:56

    Det var ingen förolämpning alltså, men de förstod du nog.

  6. 01 april 2010 19:23

    Åh han är så bra ja! Och så vill jag bara säga att jag gillar din blogg mycket!

    • Cissy permalink*
      01 april 2010 20:00

      Åh tack så mycket! Vad glad jag blir!

Kommentera

