Skip to content

Varberg i bilder

06 april 2010

Oavsett väder promenerade vi längs karga klippor bland växter som inte riktigt hade vaknat till liv efter vintern.

Under en vacker himmel grillade pappa lamm på långfredagen.

Vi åt lunch ute i solen. Här är min söta syster.

Underbara mamma.

Vi åt vårens första glass och syrrans pojkvän överraskade mig med en gudomlig mjölkfri jordgubbsglass från Oatly.

Jag fick extra mycket vårkänslor av skatearna som hängde vid fästningen.

Min bror och jag sågs bara ett knappt dygn innan han drog norrut till Hamburgsund för annat påskfirande men det var otroligt fint att träffa honom. Och alla andra. Fina familjen.

2 kommentarer leave one →
  1. kajakrille permalink
    07 april 2010 6:27

    Härligt med familj!

Kommentera

