Skip to content

Fredag 19.00

11 april 2010

Oj. Där gick helgen förbi med Ikeabesök och Dramatenföreställning och körsång och långpromenad. Så här började den. Med mig själv, underbar mat, gott vin och SVT Play. Och sängdags vid 23. Sådana fredagar är de bästa man kan ge sig själv i present då och då.

4 kommentarer leave one →
  1. sis permalink
    11 april 2010 18:15

    gudars vad gott det ser ut! GE MIG!!!!

    • Cissy permalink*
      11 april 2010 18:22

      Haha! Asså det var galet gott. Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Fast sen fick jag Ben & Jerry’s till efterrätt så då var det ok.

  2. Helena permalink
    12 april 2010 10:51

    Jag kan ju inte precis påstå att jag kommer tycka att det blir jobbigt när du lagar mat till mig..

Kommentera

